COOL TOYS!


Otwórz proszę podręcznik na stronie 24. Popatrz na obrazki i ich angielskie nazwy. Posłuchaj nagrania i powtórz wyrazy. W dalszej części nagrania nazwy zabawek pojawią się w  kolejności losowej. Postaraj się szybko odnaleźć odpowiednią zabawkę i wskaż ją palcem. 

POWODZENIA!

Posłuchaj rymowanki. ➤ 

W trakcie słuchania wykonaj ćwiczenie - ułóż obrazki w odpowiedniej kolejności. 


Toys! Toys! It's a doll.

What colour is it? It's pink.

Toys! Toys! It's a ball.

What colour is it? It's green.

Toys! Toys! It's a kite.

What colour is it? It's red.

Toys! Toys! It's a teddy.

What colour is it? It's orange.

Toys! Toys! It's a bike.

What colour is it? It's red.

Toys! Toys! It's a rocket.

What colour is it? It's blue.

Toys! Toys! It's a scooter.

What colour is it? It's green.

Toys! Toys! It's a car.

What colour is it? It's yellow.


Praca domowa:

Otwórz zeszyt ćwiczeń. Popatrz na obrazek i spróbuj nazwać pokazane tam zabawki. Wykonaj teraz zadanie 2. Postaraj się pisać bardzo starannie. 

Wykonaj zadanie 3. Pokoloruj obrazek bardzo starannie. Na kolejnej lekcji będziemy o nim rozmawiali.

Komentarze

Copyright © FLY HIGH!