LITTLE DREAMERS - NASZ PROJEKT ETWINNING
Startujemy z naszym projektem 'Mali marzyciele'. Mam nadzieję, że aktywności się spodobają. Oto co mamy w planie:
1. Konkurs na logo.
Nasi uczniowie rysują na kartce logo - musi ono zawierać nazwę naszego projektu 'Little Dreamers'. Dodatkowo mogą dorysować cokolwiek co im kojarzy się z marzeniami. Można dodać ramkę, chmurki, serduszka, gwiazdki... praca musi być wyrazista (tzn. musi mieć mocne kolory - będę robiła zdjęcie każdego logo).
Najpóźniej we wtorek 15 marca wybierzemy 3 najlepsze (naszym zdaniem) obrazki, które będą wystawione do tzw. logo competiton (konkurs na logo) w którym wezmą udział po 3 logo z każdego kraju partnerskiego. Mamy Polskę, Węgry, Turcję i Jordanię. Głosowanie odbędzie się prawdopodobnie online - wyślę do Państwa linka i będziecie mogli wraz z pociechami oddać głos. Można zaangażować rodzinę i znajomych. To głosowanie będzie trwało około tygodnia.
2. Zadania w międzynarodowych grupach.
Uczniowie będą mogli wybrać w której grupie będą (mogą być w więcej niż jedna).
A. Book - tworzenie historyki z marzeniami. Uczniowie będą opisywać swoje marzenia w bardzo prosty sposób, np. tak jak robiliśmy to na lekcji.Będą mogli napisać np. My dream bedroom is very big and all pink. My dream is to become a doctor. Następnie stworzą niewielką ilustrację. Nauczyciele zbiorą wszystkie prace i wstawią do wspólnej książeczki na storyjumper.com. Uczniowie będą mogli na zajęciach ze mną zapisać samodzielnie tekst w storyjumper i dodać swoje zdjęcie, lub napiszą tekst na kartce - ja zrobię zdjęcie i dodam. Praca będzie odbywała się na zajęciach.
B. Cover - tworzenie okładki dla powyższej książeczki. Cała książka będzie o marzeniach a więc okładka też musi być związana z tym tematem. Z tą pracą musimy poczekać ponieważ najpierw uczniowie będą mogli wymyśleć nazwę dla ksiązeczki a potem wszyscy uczestnicy wybiorą tą jedną jedyną. Nazwa będzie musiała pojawić się na okładce.
C. Song - chcemy zaśpiewać piosenkę 'Let it go' (Mam tę moc) w językach naszych partnerów. My zaśpiewamy po polsku, inni po węgiersku, turecku i arabsku. Na koniec refren chcemy zaśpiewać po angielsku. Każdy partner nagra filmik, my potem złożymy go w całość.
! Piosenka może ulec zmianie !
D. House design - to to zadanie, które wywołało najwięcej emocji. Projektowanie domu - można to zrobić na kartce, w MineCraft, Roblox, Sims czy innej dowolnej grze lub programie do projektowania. Można również domek zbudować. Będzie potrzebne zdjęcie tego domku lub zrzut ekranu. Na koniec stworzymy wirtualną wystawę prac.
Jestem przekonana, że projekt pobudzi wyobraźnię uczniów, doda im motywacji do nauki angielskiego i pozwoli rozwinąć umiejętność współpracy w grupie.
W razie pytań proszę o kontakt!
Wioleta Antecka
NASZE PROPOZYCJE NA LOGO
Komentarze
Prześlij komentarz